søndag 26. oktober 2008

Svart og kvit

Kan få mykje ut av eit svart og eit kvitt papir.

Fiskas -kant -blonde

Spellbinders

Deler

Forsider .
Baksider.

Har kost meg i dag og laga kort med vindu.
kom på ein ide` om at eg skulle prøve
å berre bruke svart og kvitt.
På motivet så synest eg at det måtte litt farge.
Spellbinders er det siste eg har kjøpt meg,
veldig finne rammeformer.
Stepla motivet på
overhead papir med svart blekk
embossa med klar.
Måtte vera noko forsiktig med varmen.

Innside kort plass til å skrive noko.

2 kommentarer:

Hildes kort sa...

Så flott dette var.....
og så fint du lager bildeserie - så kan andre plukke litt ideer om hvordan du gjør dette...:-)

♥ Kari ♥ sa...

Guriland! Så flott dette kortet var! Lekkert med spellbinders!
Kjempeflott billedserie du har laget! ♥
Takk for at du deler!

Klem fra Kari