lørdag 25. oktober 2008

Criss Cross Kort

Ein av onkelene mine blir 50år.
Så utfordringen blei å lage eit tilt røft "mannekort"
Var samman med Gro og Jill i dag og laga kort.
Skal sei dei hadde mange fine stempler.
Så eg fekk låne både motosykkel og dame.
Onkelen og tanta mi har nettopp vert på tur i USA,
kjørt rout 66 med motorsykkel.
Så det passa fint å låne stempel.
Hadde eit fint papir som såg ut som eit kart.

Har tenkt å skrive nokon ord der
motorsykkelen er stempla.
På taggens bakside.


4 kommentarer:

Magdalena sa...

så flink du er! imponerande at ingen kort er like...
kreative vett eg du er ,- men...

fin ruskværsøndag...

Hege-Annie Simonsen sa...

Stilig! Flott kort! Liker de varme fargene. :)

Takk for titten inne hos meg! Litt jobb med de slideskalenderne, men jeg synes det er verdt det. Ble godt fornøyd med resultatene! jeg har laget 8 i alt, det er bare en som det gjenstår pynting på. :)

Jeg glemte jammen å stille klokka, så egtl. var jeg ganske så tidl. oppe i dag og vasket klær! ;)

God søndag til deg! klem fra meg

Maya sa...

Knall stilig criss-cross kort!
Herlige detaljer og motiver!

Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk, Ingun! :oD
Ja, det er julegaver. Synes de egner seg så godt til det, kalenderne! :oD De tar ikke så stor plass på veggen heller. Nå har jeg forresten fått hjelp til å få bildene riktig plassert i bloggen min - så jeg la nettopp inn et nytt innlegg.

Fortsatt god søndag til deg!!! klem