tirsdag 18. november 2008

Slides Kalender

Har tenkt lenge på at eg skulle lage ein slik kalender.
Såg idèn i bladet ett trykk.
Var med mamma på "Vikjo" og handla julepkka på lørdag.
Då stakk me også innom elite foto på senteret.
Spurte etter Slides, dama bak disken spurte,
om eg ville ha slike med glass eller uten glass.
Eg lurte litt på kor mange som var i pakken og prisen.
Paseliggere antall med glass,( kr 79 for 20 stk)
omtrent samme pris for litt fleire utan glass (kr 99 for 100stk)
Ikkje den store formuen men, enda jo opp med 100stk.
Lur idè til julegåve til slike som har alt.
Har endelig fått med meg Johanne på noko hobbyting.
Me hadde det veldig koselig i lag på søndag.
Eller det vil sei det synest no eg.
Ho har jo ikkje så god tid til å dille med mora si for tida.
Men godt er det at ho har venner og tidsfordriv.
Her kjem nokre bilder av oss:

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flotte disse kalenderne ser ut! :) Ser ut som dere hadde det koselig sammen, med å lage disse! Gøy å drive med hobby sammen med noen, innimellom!! :o)

Ha ei fin uke, Ingun! :o) klem

Anonym sa...

Ser ut som dere koste dere når dere lagde disse kalenderne :-) Og du har helt rett, det er den perfekte gaven til den som har alt :-) Klem