torsdag 13. november 2008

Alfabetdikt

Litt om meg fra: A-Å

Altid prøver eg å starte dagen med godt humør.

Bare 2 barn har eg, synest det er passe.

Cernittleire er ei kjekk hobbyleire.

Deiligt å ligge så lenge eg vill når eg har fri.

Elsker å bruke fritida mi på hobbiane mine.

Ferier er noko eg nyter, reiser gjerne ein tur til "Syden"

Godteri er noko eg liker svært godt.

Horneland har ein spesiell plass i hjertet mitt.

I er første bokstav i navnet mitt.

Juletid er ei fin tid på året.

Kaker er noko eg liker å lage.

Lærer gjerne vekk noko av det eg kan,

liker godt å lære noko nytt også.

Mat er mitt arbeid,

lager mat i ein barnehage.

Norsk er eg.

Optimist prøver eg å vere.

Papir er mykje brukt i min siste hobby.

Quilting har eg hadt som lidenskap lenge,

kommer nok til å fortsette med det også.

Roter ein god del,

men har godt system i rotet

Svein er den eg elsker.

Tur med hundane mine,

går eg ofte.

Uvenner er noko eg ikkje ønsker meg.

Venner varmer godt,

og godt å ha.

World Wide Webb hørt om det?

X-box er noko eg bruker når eg ser på film.

Zeus er ein fin collie, som bur på bømlo.

Ækle er reptiler.

Ønsker med dette å inspirere,

deg til å skrive alfabetdikt på din blogg,

og send ein komentar til mitt dikt.

Å dele oplevvelser og gleder med andre,

liker eg godt.

Takk for du kjikka innom bloggen min.

legg gjerne gjenn ein komentar.

6 kommentarer:

♥ Kari ♥ sa...

Artig dikt og gøy og lese
om deg! ♥
klem fra Kari

Hege-Annie Simonsen sa...

Så morsomt å lese litt om deg på denne måten! :)

God helg til deg! Klem.

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, slides'ene selges jo i 100 pk. men du kan jo også bruke dem som rammer til et motiv eller detaljer på kort! :) Mulighetene er mange!!

Ønsker deg ei riktig så god helg, der du er!!! klem fra meg.

Lykke til med kalenderne - det er litt jobb, men verdt det, synes nå jeg! :o)

Eva (Fister) sa...

God ide at lave en A til Å om dig selv - tror jeg må gøre det samme. Og tusind tak for awarden!

Unknown sa...

Så morsomt med alfabet dikt!!!

Takk for besøk og hyggelig kommentar i bloggen min! Det set eg stor pris på!

og fantastisk herlig do-rull kalender du har laga!
Tenk at doruller kan bli noko så vakkert!!!!

klem,
Jorunn

Magdalena sa...

åååhh så koselig
du er flink som starter dagen med godt humør, etter det eg vett held humøret ut dagen ...
klem til deg, takk for helsing,- hels mannen di gratulerer med dagen også!~~
så lys og fin ny blogg!