torsdag 13. november 2008

I love your blog award

Kjempestor takk til Hege-Anie for denne awarden!
Awarden kom med disse reglene:
De som mottar denne awarden
kan velge om de ønsker å vise den på bloggen sin.
Link da den personen som ga deg den.
Velg 7 blogger du vil gi awarden videre til,
og link disse.
Scroller du litt ned,
finner du mine valg:
1. The winner can put the logo on her/his blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys
you’ve nominated. So,
here it goes!! :

4 kommentarer:

Magdalena sa...

hei på deg,- tusen takk for awarden...
veldig koselig¨~~~~¨

og fin helg,- meg og maàn skal til øya i helga. har bestilt eit lam hos o.gj.

♥ Kari ♥ sa...

Tusen tusen takk for awarden!! Så koselig gjort av deg!! ♥
Har lagt den til på siden på bloggen, og skal se om jeg ikke får gjort noe mer med den snart ;) Klem fra Kari

Hildes kort sa...

Tusen takk for denne. Veldig koselig da...Skal legge den inn på siden min....Tusen takk..

Karilla sin hobbyblogg sa...

Tusen takk for avarden!
Det var klall kjekt. Holder på å tenke ut hvem jeg skal sende den videre til, så den er ikke komt inn på gloggen min enda , men den kommer snart. ;-)

Ps. hadde vert veldig kjekt å treffes en gang!