søndag 25. januar 2009

Lambersonen ?

Min kjære mann har snakka om
Lambersonen i fleire dagar.
Eg har lurt svært på kva det er?
Hørest jo ut som noko fint,
eller fin plass,
kva er no det egentlig ?
Joda det er, ein føler.
Hørest det fremdeles fint ut?
Nåja det er ein greie som skal vere på
"Astrio"
Ho har stått stille sidan oktober.
Mannen har klødd seg i hovudet fleire ganger,
for å finne ut kva det er.
Håpar han har klart det no.
"Astrio" er så kjekk å ha
til å frakte ting og tang med.
Ho pleier å gå så fint.

4 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Dess viktigere del, jo flottere navn :-)
Astrio kunne jo ikke bare bli stående!

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei!

Jeg har en utfordring til deg i bloggen min : Fun Photo Challenge! :o)

Elisabeth Augusta sa...

Hahaha! Må jo ha alle sonene i funksjon på dama, det er klart.

Benedicte sa...

Hei, har en utfrodring til deg i bloggen min

klem fra Benedicte