søndag 20. april 2008

Kreativ korthelg.

I helga var eg så heldig at eg var invitert til å schrappe sammen med nokon andre damer.
Det var Gro, ei god venninde av meg som inviterte.
Eg er nokså fersk i dette, men det blir muligens ein lidenskap. Har alltid vert glad i å male og teikne.
Og no kan me sitte 8-9 damer i lag inne i sola.
Med alle mulige slags utklippere, maleskrin , sakser, lim og papir og mykje anna.




Lørdagen var me 8 damer forskjellig alder og utdanning, småbarnsmødre og bestemødre, om ein annan. med samme lidenskap.
Nokon hadde meir utstyr enn andre, men velidig kjekt og komme i lag slik. Låne utstyr av kvarandre, utveksle forskjelige erfringer og ikkje minst vise fram ulike måter å brette på.
Melkekatonger med tvist, kaffefilter med kort, gåveposer, hemmelige små bokser, brette papir til skjorter. og mange andre varianter.






Lørdag klarte me å lavere å rote til heile bordet, slik at me kunne ha matpause. Dette er viktig, me treng ei pause.
Alle hadde teke med seg mat til koldtbordet.
Så me fekk veldig god og variert kost.
Søndag hadde me Kreativt Rot, som damene kalla det, over heile bordet.
Så då blei det noko meir uroleg matpause.

















Her er detalj av mine filterposer.

Tusen takk til Gro som laga i stand denne helga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Disse var kjempefine!!!!! Sånn må du visa meg når eg kjem heim. Klem Lillian