lørdag 29. mars 2008

Nostalgiske vinposer

Torsdag hadde eg fri frå jobben, kosa meg og sydde vinposer. Eg har netopp lært meg å ta ut bilder frå internett, og legge dei inn i eit word-dokument. Dette skriver eg ut på teskjortetrykkepapir.......


Klipper ut det motivet eg ønsker, stryker det på eit passelig nøytralt stoff. Deretter bruker eg småblomstrete bomullstoff , dekorerer med sløyfer og blonder.


Fredag var det jobb igjen.
På fredager har me vinlotteri der me bruker å trekke 3 vin kvar gang. Eg tok med meg 3 vinposer på jobb og hadde flaskene oppi. Damene på jobb blei eksta spente på kven som kom til å vinne i dag. Damene som vant blei kjempefornøgde. Dei andre blei misunnelege.











1 kommentar:

Kari Aspenes sa...

Koselige vinposer!
Setter absolutt spiss på det når du vil gi bort ei flaske vin.