torsdag 1. mai 2008

Viking fest på Litlabø

Eg og Svein blei invitert av Ann Birtt på viking fest på Litlabø. Så då var det å sette seg ned og lage kostymer.
Ann Britt kom heim til meg, eg har 2 symaskiner så me kunne sy i lag.
Ho hadde med seg ruskinn, perler, treknappar til søljer,
og så hadde me nokon gamle gardiner, og duker til kjolestoff.
Ide korleis klærne skulle sjå ut fann me på nett.












Det var Nornene som laga i stand til fest.
Der er 4 tøfe damer frå Stord som kjører harly.
Nornene:
Martha, Signe, Ann Britt og Eva.










Eva, Svein og Randi.
Flotte kostymer, det var helst damene som hadde gjort seg føre med kostymet.

Eg har tatt eit brunt flis teppe og laga om til genser til Svein. og så sydde eg på litt miljøvenleg pels. Eit ødelagt belte blei fin gullbord.


Ser no ut som damene likte han.....




Meg og Svein opstilte på altanen før avgang.
Belte som eg har fått av Lillian, kom til sin rett.

Så no kan du låne viking kosyme Lillian.















Mangla ikkje på at ringane var i rett stil.
Kjemptøffe.
Det en Svenn. Ann Britt sin mann sine.

Veldig fine lokaler dei hadde, så dei har nokk mange kjekke fester her.

Takk for at me fekk komme, klem til Ann Britt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vikingfesten blei veldig kjekk. Trur alle dei norrønske guder var imponerte av oss, hihi! Ganske mange som faktisk hadde laga seg egne vikingdrakter, eit flott syn! Eg var stolt over å ha sydd egen drakt, men med ei god hjelp av deg Ingun. Tusen takk til deg og!!
Ann-Britt

Elisabeth Augusta sa...

Så fine dere ble. Skulle hatt et bilde av skoa da...

Anonym sa...

Så kult!!!!!!! Eg og har lyst t å reisa på vikingfest!! har ikkje hatt tid til å sjekka innpå her på fleire dagar no så det var kjekt å sjå :) Kjente nesten ikkje igjen Svein på det bildet med damene.. Eg er blitt forkjølt, men denne veka skal eg ha fri og kvila. Klem Lillian