tirsdag 27. mai 2008

Ludo til 40åring del 2

Små krypa begynner å ta form.
Har prøvd å holde meg til ikkje fult så søte småkryp
Senter på ludoen. Eg fester alle aplikasjonene til arbeidet med flisofix, syr dei fast med stoppefot, frihåndsaplikering. velger å sette på bakstykke etter at eg er ferdig med å aplikere. Ellers så blir det ein del rot på fam/baksida.
Den juksa litt for meg i dag, så det er ein fordel at eg skal dekke over dette.
No er dei klar for reinskjering.
Eg har gjort meg for vane å sy inn årstalet og autografen min på quiltene mine.

2 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Fy søren! sier jeg bare. Skulle ønska det var jeg som ble førti.

Anonym sa...

Oii!! Elisabeth Augusta har allerede sagt det! Tør ikke skrive saftigere uttrykk, men jammen blir det flott!! Skulle også ønske det var til min dag!! Så stili!!