tirsdag 17. mars 2009

Vestlandstreffet 2009

Ludokurs.
Eg skal ha sykurs, på vestlandsteffet i år.
Første helga i oktober 2009
På stord Hotell.
Du kan melde deg på her:
Detalj av gult område.
Detalj av brunt område,
temaet er poteter.
Detalj blått område,
til ein fisker.
Navnetrekket mitt med stoppefot-sying
6er Ludo til ei torgkone
som fylte 40 år i oktober.
Framside av ein ludo,
som var laga på eit kurs.
Eg hadde det på Stord Ungdomskule

I regi av Stord Quiltelag.
Bakside
slik kan den bli om du syr ludoen i svart.
Håper du har lyst til å gå på kurs.
Passer godt for alle som liker å sy på symaskin.
Eg lærer deg å frihånsquilte med stoppefot,
aplikere, seriesy, dobbeltsidig montering.
Lyst til å sjå meir om ludoane mine.
Trykk på ettiketten "Ludo"
i margen på bloggen min.

2 kommentarer:

May-Bente sa...

Kjære tid for et arbeid, kanon stilig ble det.
ha en fin dag!
Klem!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så stilig, og FLOTT! :)
Jeg har en award til deg!
Ønsker deg ei flott uke, Ingun! Klem, Hege