lørdag 10. januar 2009

Fargelgg motiv


Koser meg om kvellene, fargelegg motiv og hører på tv.

5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flotte! Gleder meg til å se hva du tryller fram av disse - til neste års julekort?.. :)

Har sendt deg svarmail, jeg. klem

Maya sa...

WOW!!
Så mange du har malt!
Gleder meg til å se dem på kort og andre kreasjoner :)
Klem fra Maya.

Jill sa...

Blir spennande å sjå kva dei blir til til slutt! Er det distress inc du brukar?

Jannhild sa...

Ojojoj så nydelig malt!!! Gleder meg til å se hva du lager med de!!!

Tusen takk for kommentar i bloggen min! Ja det er merkelig hvor tunggrodd systemet skal være! De visste helt fra 30.10. at hun mest sannsynlig hadde cøliaki. Hun hadde veldig forhøyet blodprøve.... I tillegg har jeg sagt at jeg lurer på om hun har det i over ett år... Jeg har det selv også.

Du er vel en meste i å bake brød og andre ting som er godt, du som er kokk!! Har du noen gode oppskrifter å dele med deg, hadde jeg blitt ustyrtelig glad!!!! Mailadr mi står på bloggen min ;)

Jaja, det viktigste er at gullet mitt har fått diagnosen nå, og komt på glutenfri kost, så da skal det bare bli bedre og bedre dag for dag :)

Klem og ha en fortsatt flott søndag!! Jannhild

♥ Kari ♥ sa...

Så produktiv du har vært! Kjempeflotte alle sammen! Ja, det blir gøy å se det du tryller frem med disse motivene!
Ha en kjempekoselig kveld
Klem fra Kari

Har en liten overraskelse til deg i bloggen min!