torsdag 10. april 2008

Bursdags kort


I dag så er me invitert, i bursdag til ein kjekk gut. Som eg er tante til.
Han er 15 år i dag. Tenk deg det. Guten er mykje meir bereist enn meg, og no skal han snart på tur igjen. Denne gangen med mora si og kjæresten. Til Malorca, der han har vert mange ganger før. Eg har vert der 3 ganger, derav ein i lag med Jarle og familien hans. Min første tur til syden,
Og den kjekkaste til no. Me budde den gang i Cala Door.
Kortets forside.

Detaj av Eauro, der eg har merka flystripa.

Eg velger å gji han penger, så kan han kjøpe noko han har lyst på.

God tur Jarle. Klem frå Tante Ingun.

4 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Hælle-nusse-tussen! Håper 15åringen setter pris på jobben bak gaven.

Elisabeth Augusta sa...

Kos. Her i huset er minstemann 17 år i dag. Jeg har ikke laget kort til han... men han har bestilt seg syden tur i gave. Huttetu - guttegjeng på tur til Bulgaria.

Anonym sa...

Hallo!! Det var eit flott kort du hadde laga til Jarle!! HEr i Budapest er alt flott, men eg har ikkje fått internett til å virka før i kveld..I dag har me forøvrig vore på cruise på Donau på kvelden og på dagen var me på hesteshow med Lippizzianerhestar, det hadde du likt. Klem Lillan

Sigrun sa...

Så dyktig du er. Bli med OC. Idag har Elisabeth invitert meg til Ludo sying.....